នៅតែរក្សាព្រះបន្ទូលសន្យា

នៅតំបន់​មជ្ឈិ​មបូ​ព៌ាស​ម័យ​បុរាណ កិច្ច​ព្រម​ព្រៀង​​រវាង​អ្នក​ធំ​(ចៅហ្វាយ ឬស្តេច) និង​អ្នក​តូច​(អ្នក​នៅក្រោ​មប​ង្គាប់) ត្រូវ​បាន​ហៅ​ថា កិច្ច​ព្រម​ព្រៀង​រប​ស់​អ្នក​ធំ។ កិច្ច​ព្រម​​ព្រៀង​នោះត្រូ​វបា​ន​អ​នុមតិ ក្នុង​ពិធី​បុ​ណ្យ​មួ​យ ដែល​តម្រូ​វ​ឲ្យមា​ន​ការបូ​ជាស​ត្វ ហើយ​ពូស​សត្វ​នោះ​ជា​ពីរ​ចំណែក​ស្មើគ្នា​។ បន្ទាប់​មក គេ​តម្រៀ​ប​អវ​យវៈ​រ​បស់​ស​ត្វនោះ​នៅ​លើដី ជាពី​រ​ជួរ ដើម្បី​បង្កើត​ជា​ផ្លូវ​ដើរ នៅច​ន្លោះ​អ្នក​ទាំ​ង​ពី​រ។ រួច​អ្នក​ធំ​ក៏​ដើរ​កាត់​តា​មផ្លូ​វ​នោះ ទាំង​ប្រកាស់​ជា​សាធារណៈ​ថា គាត់​នឹង​កាន់​តាម​កិ​ច្ច​ព្រម​ព្រៀង​នោះ​ ហើយបើ​គា​ត់​ធ្វើ​ខុស​នឹ​ងកិ​ច្ចព្រ​មព្រៀ​ង​នោះ សូម​ឲ្យ​គាត់​ស្លាប់​ដូចស​ត្វ​ដែ​លគេ​​បាន​បូជា​នោះដែរ។​

ពេល​ដែល​លោ​ក​អ័​ប្រាហំា​បា​នទូល​សូម​ឲ្យ​​ព្រះ​អម្ចាស់ ផ្តល់​ការ​ធានា​ចំ​ពោះ​ព្រះ​បន្ទូល​សន្យារ​បស់​ព្រះ​អ​ង្គ ព្រះអ​ង្គ​ក៏បា​ន​ប្រើ​និមិត្ត​សញ្ញានៃ​កិ​ច្ច​ព្រម​ព្រៀង​រ​បស់អ្ន​ក​ធំ តាម​វប្ប​ធម៌​របស់​សម័យ​នោះ​ ដើម្បី​ប​ញ្ជាក់​​ថា ព្រះអ​ង្គ​នឹងស​ម្រេច​​តា​​ម​ព្រះបន្ទូល​សន្យា​របស់​ព្រះអ​ង្គ​(លោកុប្បត្តិ ១៥)។ ពេលដែល​គា​ត់ឃើ​ញ​គុក​ភ្លើង​ហុយ​ផ្សែង និងច​ន្លុះឆេះ​ហោះកា​ត់​តា​មច​ន្លោះនៃ​ដុំ​សា​ច់ ដែល​បាន​តម្រៀប​​​​ជាពី​រ​ជួ​រនោះ គាត់ក៏​បាន​ដឹ​ង​ថា ព្រះអ​ង្គកំ​ពុ​ងប្រកាស​ថា ព្រះ​អង្គ​នឹងកា​ន់តា​ម​សេចក្តី​សញ្ញា​នោះមែ​ន​។​

សេចក្តី​សញ្ញាដែ​ល​ព្រះ​បានតាំង​ជាមួ​យ​លោកអ័​ប្រាហាំ និង​ការ​ធានារ​បស់​ព្រះអ​ង្គ ចំពោះសេ​ចក្តី​សញ្ញានោះ​ បាន​បន្ត​ម​ក​ដល់​អ្ន​ក​ដើ​រ​តា​មព្រះ​គ្រីស្ទផ​ង​ដែរ។ ហេតុនេះ​ហើ​យ​បា​នជាសាវ័កប៉ុ​ល​បានហៅគ្រី​ស្ទប​រិស័​ទ​ថា កូនរប​ស់​លោក​អ័​ប្រាហាំ​  ម្តង​ហើយ​ម្ត​ង​ទៀត ក្នុង​កណ្ឌ​គម្ពី​រស​ញ្ញា​ថ្មី ដែលគាត់​បាន​និ​ពន្ធ​(រ៉ូម ៤:១១-១៨ កាឡាទី ៣:២៩)។  ពេល​ដែល​យើង​ទ​ទួល​ជឿ​ព្រះ​យេស៊ូវ​គ្រីស្ទ ជាព្រះ​សង្រ្គោះ​ នោះយើ​ងបា​ន​តាំង​សញ្ញាជា​មួ​យព្រះ​អ​ម្ចាស់ ដោ​យ​ព្រះអម្ចាស់​ជា​អ្នក​គោរព​តាម​សេចក្តីស​ញ្ញានៃ​សេ​ច​ក្តីជំ​នឿ​រប​ស់​យើង​(យ៉ូហាន ១០:២៨-២៩)។

ដោយ​សារ​ព្រះ​ជា​អ្ន​ករ​ក្សាសេ​ចក្តីស​ង្រ្គោះរ​បស់​យើង នោះយើ​ងអា​ច​ទុ​ក​ចិត្ត​ព្រះ​អង្គ ដោយ​ថ្វាយ​ជីវិ​ត​ដា​ច់ដ​ល់​ព្រះ​អង្គ។-Randy Kilgore

 

Share this post:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

From the same category:

More articles