ការអ្វី​ដែល​ព្រះយេស៊ូវ​បាន​ធ្វើ​មក​លើ​សេចក្តី​ស្លាប់

ហើយដោយ​ព្រោះ​បាន​តម្រូវឲ្យ​មនុស្ស​ទាំងអស់​ស្លាប់១ដង រួច​សឹម​ជាប់​សេចក្តី​ជំនុំជំរះ ដូច្នេះ ព្រះគ្រីស្ទ​ក៏​បែបយ៉ាង​នោះ​ដែរ ដែល​ទ្រង់​បាន​ថ្វាយព្រះ​អង្គ​ទ្រង់១ដង ហើយដោយ​ព្រោះ​បាប​របស់​មនុស្សជា​ច្រើន នោះ​ទ្រង់​នឹង​លេច​មក​ម្តង​ទៀត ក្រៅពី​រឿង​អំពើបាប គឺ​សំរាប់​នឹង​ជួយសង្គ្រោះ​ដល់​អស់អ្នក​ដែល​រង់ចាំ​ទ្រង់។ ហេព្រើរ ៩:២៧-២៨

ការ​សុគត​របស់​ព្រះយេស៊ូវ​ គឺជា​ការ​ផ្ទុក​អំពើបាប​របស់​មនុស្ស​ពី​លើ​ព្រះអង្គ​ទ្រង់។ សេចក្តី​ពិត​នេះ​ស្ថិតនៅ​ក្នុង​ចំណុច​ស្នូល​នៃ​ជំនឿ​គ្រីស្ទបរិស័ទ និង​ចំណុច​ស្នូល​នៃ​ដំណឹងល្អ ហើយនិង​ចំណុច​ស្នូល​នៃ​ព្រះរាជកិច្ច​ដ៏​អស្ចារ្យ​នៃ​ការ​ប្រោស​លោះ​របស់​ព្រះ ក្នុង​ពិភពលោក​នេះ។ កាល​ព្រះគ្រីស្ទ​សុគត ព្រះអង្គ​បាន​ផ្ទុក​បាប​របស់​មនុស្ស​នៅ​លើ​ព្រះអង្គ​ទ្រង់។ ព្រះអង្គ​ទទួលយក​បាប ដែល​មិនមែន​ជា​បាប​របស់​ព្រះអង្គ។ ព្រះអង្គ​រងទុក្ខ ដោយសារ​អំពើបាប​ដែល​មនុស្សជាតិ​បាន​ប្រព្រឹត្ត ដើម្បីឲ្យ​ពួក​គេ​អាច​មាន​សេរីភាព​រួច​ពី​អំពើបាប។

នេះ​ជា​ចម្លើយ​សម្រាប់​បញ្ហា​ធំ​បំផុត ក្នុង​ជីវិត​អ្នក ទោះ​អ្នកមាន​អារម្មណ៍​ថា វា​ជា​បញ្ហា​ចម្បង ឬ​អត់​ក៏ដោយ។ មាន​ចម្លើយ​មួយ​ដែល​ប្រាប់​យើង អំពី​របៀប​ដែល​យើង​អាច​ផ្សះផ្សា​ជាមួយ​ព្រះ ទោះ​យើង​ជា​មនុស្ស​មាន​បាប​ក៏ដោយ។ ចម្លើយ​នោះ​គឺ ការ​សុគត​របស់​ព្រះគ្រីស្ទ​ជា​ដង្វាយ​លោះ​បាប ដែល​បាន “ផ្ទុក​បាប​របស់​មនុស្សជា​ច្រើន”។ ព្រះអង្គ​បាន​លើក​បាប​របស់​យើង​ឡើង ផ្ទុក​លើ​អង្គ​ទ្រង់ ក្នុង​ដំណើរ​ឆ្ពោះទៅ​រក​ឈើឆ្កាង ហើយ​ព្រះអង្គ​ក៏បាន​សុគត ដោយ​សេចក្តី​ស្លាប់​ដែល​យើង​សមនឹង​ទទួល។

ឥឡូវនេះ តើ​ការ​នេះ​មានន័យ​យ៉ាងណា សម្រាប់​សេចក្តី​ស្លាប់​របស់ខ្ញុំ? “ព្រះ​ទ្រង់​បាន​តម្រូវឲ្យ[ខ្ញុំ]ស្លាប់​តែមួយដង”។ បាន​សេចក្តី​ថា សេចក្តី​ស្លាប់​របស់ខ្ញុំ​មិនមែន​សម្រាប់​ដាក់ទោស​ខ្ញុំ​ទៀត​ទេ។ សេចក្តី​ស្លាប់​របស់ខ្ញុំ​មិនមែន​ជា​ការ​ដាក់ទោស ដោយសារ​អំពើបាប​របស់ខ្ញុំ​ទៀត​ឡើយ។ ព្រះអង្គ​បាន​យក​អំពើបាប​របស់ខ្ញុំ​ចេញ​ទៅ​ហើយ។ ការ​សុគត​របស់​ព្រះគ្រីស្ទ “បាន​លប់” អំពើបាប​របស់ខ្ញុំ​ចោល។ ព្រះគ្រីស្ទ​បាន​ទទួលទោស​ជំនួស​ខ្ញុំ​ហើយ។

ហេតុអ្វី​ខ្ញុំ​នៅតែ​ត្រូវ​ស្លាប់? ព្រោះ​ព្រះ​ទ្រង់​សព្វព្រះទ័យ​ឲ្យ​សេចក្តី​ស្លាប់ នៅ​មាន ក្នុង​លោកិយ​មួយ​រយៈ​ទៀត សូម្បីតែ​ក្នុងចំណោម​កូន​ៗ​របស់​ព្រះអង្គ​ក៏ដោយ ដើម្បី​បន្ត​ធ្វើជា​សាក្សី​នៃ​ភាព​តក់ស្លុត​ក្រៃលែង​របស់​អំពើបាប។ ពេល​យើង​ស្លាប់ គឺ​មានន័យថា យើង​នៅតែ​បង្ហាញ​ចេញ នូវ​ផលវិបាក​ខាងក្រៅ​នៃ​អំពើបាប​ក្នុង​លោកិយ​នេះ។

តែ​សម្រាប់​កូន​របស់​ព្រះ សេចក្តី​ស្លាប់​មិនមែន​ជា​សេចក្តី​ក្រោធ​ដែល​ព្រះអង្គ​មាន មក​លើ​ពួក​គេ​ទៀត​ឡើយ។ វា​ជា​ច្រកចូល​ទៅ​ក្នុង​សេចក្តី​សង្គ្រោះ មិនមែន​ចូល​ទៅ​ក្នុង​ការ​ថ្កោលទោស​នោះ​ទេ។

More articles